Правила публікації відгуків
+38 (068) 934-06-69

Пн. - Пт. 10.00 - 18.00

Правила публікації відгуків

1. Залишаючи відгуки на товари на нашому сайті Клієнт погоджується з Правилами публікації відгуків (далі - Правила), викладеними нижче.

2. Залишати відгуки можуть лише зареєстровані користувачі (Клієнти). 

3. Відгуки публікуються тільки після їх перегляду модератором. По можливості зберігається авторська орфографія і пунктуація. Виправленню підлягають тільки друкарські помилки. 

4. Залишаючи відгуки на товари в нашому магазині, Клієнт погоджується з тим, що ми маємо право публікувати залишені відгуки на сторонніх ресурсах, а також надає можливість вільного копіювання відгуків іншими користувачами нашого сайту

Вимоги щодо змісту відгуку:
  - Фокусуйте увагу на предметі відгуку. Ваш відгук буде дуже корисний для інших користувачів, якщо Ви вкажете причину, чому Вам сподобався або не сподобався товар. Розмір тексту не повинен перевищувати три тисячі знаків з пробілами, кількість завантажених фотографій - не більше 10 штук формату jpeg і / або png. 
  - Клієнт гарантує, що майнові права на використання результатів інтелектуальної діяльності або засобів індивідуалізації, що містяться у відгуку (включаючи текст, малюнки, фотографічні зображення, відеоматеріали, товарні знаки та ін.) належать йому або використовуються ним на законних підставах за згодою правовласника.  
  - Клієнт гарантує дотримання вимог законодавства при розміщенні відгуків. 

Відхиляються модератором і не підлягають публікації відгуки такого змісту: 
  - містять нецензурну лексику;
  - містять тільки емоційні висловлювання (наприклад, "Клас!", "Немає слів!" і різні варіації на цю тему; фрази на кшталт "Нічого кращого не читав (не дивився, чи не слухав)" и т.д.); 
  - що не містять вказівки на причини, за якими Вам сподобався або не сподобався даний товар; 
  - мають на меті вступити в дискусію або образити інших користувачів; 
  - що містять велику кількість лексичних, орфографічних та інших помилок;
  - набрані латинськими літерами; 
  - містять матеріали рекламного характеру (в тому числі номери телефонів, адреси, посилання на інші сайти, зображення та відеоматеріали про інших товарах, продавцях, виробниках і т.п.);
  - містять прохання знайти будь-якої фільм, книгу, CD або інший товар; 
  - будь-який інший сторонній текст, зображення, відеоматеріали, не пов'язані з коментованим товаром;
  - містять матеріали з інших сайтів або із засобів масової інформації; 
  - відгуки на різні товари, виконані за однаковими текстовим шаблонами.